Хотел Форест Глейд, Пампорово
Акценти:
-
Паркинг
-
Вътрешен басейн
-
Фитнес
-
Wi-Fi в лоби
-
Ресторант
-
Бар в хотела
За Хотел Форест Глейд:
Апартхотел Форест Глейд (Aparthotel Forest Glade) се намира в един от най-красивите ни зимни и ски курорти - Пампорово. Апартаментите и стаите, 50 на брой, са стилно обзаведени, уютни и топли, оборудвани с кабелна телевизия и безжичен интернет. Апартаментите разполагат с кухненски бокс, обзаведен с необходимата бяла техника и посуда. Към Апартхотел Форест Глейд има изградени ресторант, който омагьосва своите гости с вкусни ястия, и лоби бар в изискан и съвременен стил. Релакс зоната в апартхотела е единствената с минерална вода в Пампорово. Разполага с два лечебни басейна с два вида минерална вода. Водата в първия е три пъти по-солена от водата в Егейско море, от където се докарват солите и минералите, а вторият басейн е с вода от минералния извор на с. Беден. Зоната на Апартхотел Форест Глейд разполага още с финландска сауна, джакузи, парна баня, душове и масажни помещения, в които имате възможността да релаксирате и да се избавите от стреса и напрежението. За любителите на спорта има изградена фитнес зала. Гостите могат да ползват открит паркинг. Апартхотел Форест Глейд осигурява транспорт до ски пистите, а за любителите на екстремните спортове се организират забавления с моторни шейни, АТВ-та и туристически маршрути.
Хотелски удобства:
- Паркинг
- Вътрешен басейн
- Фитнес
- Wi-Fi в лоби
- Ресторант
- Бар в хотела
Удобства в стаите:
- Интернет
- Телевизор
- Кухненски бокс
- Кът за сядане с маса
- Кабелна телевизия
- Баня с душ
- Прозорци (отваряеми)
Спорт и развлечения:
- Туристическа пътека
- Ски (до 5 км)
За Хотел Форест Глейд:
Апартхотел Форест Глейд (Aparthotel Forest Glade) се намира в един от най-красивите ни зимни и ски курорти - Пампорово. Апартаментите и стаите, 50 на брой, са стилно обзаведени, уютни и топли, оборудвани с кабелна телевизия и безжичен интернет. Апартаментите разполагат с кухненски бокс, обзаведен с необходимата бяла техника и посуда. Към Апартхотел Форест Глейд има изградени ресторант, който омагьосва своите гости с вкусни ястия, и лоби бар в изискан и съвременен стил. Релакс зоната в апартхотела е единствената с минерална вода в Пампорово. Разполага с два лечебни басейна с два вида минерална вода. Водата в първия е три пъти по-солена от водата в Егейско море, от където се докарват солите и минералите, а вторият басейн е с вода от минералния извор на с. Беден. Зоната на Апартхотел Форест Глейд разполага още с финландска сауна, джакузи, парна баня, душове и масажни помещения, в които имате възможността да релаксирате и да се избавите от стреса и напрежението. За любителите на спорта има изградена фитнес зала. Гостите могат да ползват открит паркинг. Апартхотел Форест Глейд осигурява транспорт до ски пистите, а за любителите на екстремните спортове се организират забавления с моторни шейни, АТВ-та и туристически маршрути.
Хотелски удобства:
- Паркинг
- Вътрешен басейн
- Фитнес
- Wi-Fi в лоби
- Ресторант
- Бар в хотела
Удобства в стаите:
- Интернет
- Телевизор
- Кухненски бокс
- Кът за сядане с маса
- Кабелна телевизия
- Баня с душ
- Прозорци (отваряеми)
Спорт и развлечения:
- Туристическа пътека
- Ски (до 5 км)
-
5Nikolay Ivanov от 12.02.2017 г. 18:08
Не е въведен коментар.
-
4stefka miteva от 18.01.2016 г. 09:45
Не е въведен коментар.
-
3Ирина Георгиева от 01.05.2017 г. 19:33
Много любезен перонал. Двойната стая беше доста просторна за тази категория. Храната също беше хубава. Единството неудобство беше, че се чуваше всичко, което се случва в коридора.
-
2Рая от 09.05.2017 г. 08:44
Хотела не е пригоден за скиори, а все пак сме в ски курорт.Няма ски гардероб.Бусчето, което би трябвало да те вземе и върне от пистите е едно.Когато се напълни, ти казват че не могат да пуснат друго за 2ма човека.Отиваш на пистата и се почва едно пазарене кога да те върнат-на обяд не става.Обикновенно към 15:00 часа,т.е. купуваш си целодневна карта и не може да я използваш.Причината-имало много хора, които искат да се разхождат и не им се стояло до края.Във всеки нормален хотел има точни часове-сутрин, обед и вечер.Моля, определете си таргет групата-скиори или почиващи искате да привличате!!!
-
Партньорот 09.05.2017 г. 16:07Здравейте! Благодарим Ви за оценка и коментар. Ако сте ползвали бусчето от хотела - то има разписание, което се спазва: сутрин курсове са 08:30, 09:30 и следобед - 15:30, 16:30. Тази информация е поставена в самата оферта и на рецепция в хотела. Бихме Ви били благодарни ако имат място някакви нередности - незабавно да уведомявате рецепция на хотела за да можем да вземем мерки веднага. Ски-гадероб ще бъде направен към новия сезон - тази екстра наистина ни липсваше. Ще се радваме да ни посетите пак!
-
1Йорданка Русева от 24.09.2016 г. 10:18
Останахме крайно разочаровани от обслужването в ресторанта на хотела. Закупих 2 ваучера: 2 нощувки+закуски, за която нямаме оплакване, но вечерята беше кошмар: 1во голяма част от ястията в менюто не се предлагаха в кухнята, 2ро единственият сервитьор, който бяха наели да обслужва всички гости, изпадна в паника от навалицата, и в крайна сметка ни донесе 2 от общо 5те ястия, които си бяхме поръчали. Оправда се,че не можели да смогнат. Ние хапнахме,но на съседната маса имаше деца, които останаха гладни. Накрая беше объркал и сметката. Хотелът беше хубав,но не мисля,че ще се върнем повторно там!
МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ
-
5Nikolay Ivanov от 12.02.2017 г. 18:08
Не е въведен коментар.
-
4stefka miteva от 18.01.2016 г. 09:45
Не е въведен коментар.
-
3Ирина Георгиева от 01.05.2017 г. 19:33
Много любезен перонал. Двойната стая беше доста просторна за тази категория. Храната също беше хубава. Единството неудобство беше, че се чуваше всичко, което се случва в коридора.
-
2Рая от 09.05.2017 г. 08:44
Хотела не е пригоден за скиори, а все пак сме в ски курорт.Няма ски гардероб.Бусчето, което би трябвало да те вземе и върне от пистите е едно.Когато се напълни, ти казват че не могат да пуснат друго за 2ма човека.Отиваш на пистата и се почва едно пазарене кога да те върнат-на обяд не става.Обикновенно към 15:00 часа,т.е. купуваш си целодневна карта и не може да я използваш.Причината-имало много хора, които искат да се разхождат и не им се стояло до края.Във всеки нормален хотел има точни часове-сутрин, обед и вечер.Моля, определете си таргет групата-скиори или почиващи искате да привличате!!!
-
Партньорот 09.05.2017 г. 16:07Здравейте! Благодарим Ви за оценка и коментар. Ако сте ползвали бусчето от хотела - то има разписание, което се спазва: сутрин курсове са 08:30, 09:30 и следобед - 15:30, 16:30. Тази информация е поставена в самата оферта и на рецепция в хотела. Бихме Ви били благодарни ако имат място някакви нередности - незабавно да уведомявате рецепция на хотела за да можем да вземем мерки веднага. Ски-гадероб ще бъде направен към новия сезон - тази екстра наистина ни липсваше. Ще се радваме да ни посетите пак!
-
1Йорданка Русева от 24.09.2016 г. 10:18
Останахме крайно разочаровани от обслужването в ресторанта на хотела. Закупих 2 ваучера: 2 нощувки+закуски, за която нямаме оплакване, но вечерята беше кошмар: 1во голяма част от ястията в менюто не се предлагаха в кухнята, 2ро единственият сервитьор, който бяха наели да обслужва всички гости, изпадна в паника от навалицата, и в крайна сметка ни донесе 2 от общо 5те ястия, които си бяхме поръчали. Оправда се,че не можели да смогнат. Ние хапнахме,но на съседната маса имаше деца, които останаха гладни. Накрая беше объркал и сметката. Хотелът беше хубав,но не мисля,че ще се върнем повторно там!