Салон за красота Емоция

  • 3.63
  • оценка от 48 закупили
  • с Дийлс.БГ от 07.2015 г.
  • 549 закупили техни оферти
  • 31708 преглеждания на профила

Информация за Салон за красота Емоция:

  • Фирма „КОВАЧЕВА СТИЛ” ЕООД
  • гр. Варна, Ул. Петко Каравелов 28
  • prikazka.26@abv.bg
  • 0878945095
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма личен уеб сайт...
  • Партньорът няма лична фейсбук страница...
  • Понеделник - Неделя: 09:00 - 19:00ч.

МНЕНИЯ НА КЛИЕНТИ, ВЪЗПОЛЗВАЛИ СЕ ОТ ОФЕРТИТЕ

  • 2
    Kamelia Stoycheva от 30.09.2018 г. 15:47

    Не е въведен коментар.

  • 1
    венцислава венцислава от 03.08.2018 г. 09:59

    Не е въведен коментар.

  • 2
    Kalina Nikolova от 22.05.2018 г. 10:04

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Марияна Смбатян от 03.06.2018 г. 22:10

    Изключително съм недоволна!!! Прибрах се разранена с два подути пръста!

  • 2
    Petya Mitoncheva от 31.05.2018 г. 15:25

    Много съм РАЗОЧАРОВАНА! След посещението в салона се сдобих с: 1. Ранички ( по време на изпиляването от невнимание ми направиха няколко рани ) 2. МНОГО неравно поставен гел. 3. Лакът беше под всякаква критика. 4. Хигиената е 0 точки. ( Преди мен имаше друга дама, след което инструментите не бяха дезинфекцирани). 5. Отношението ГРУБО ( меко казано). Внимавайте дами, за да не се (опарите) като мен :)

  • 1
    Nilufer Halil от 25.02.2018 г. 15:07

    Не е въведен коментар.

  • 1
    Silva Boduryan от 28.02.2018 г. 17:07

    Личеше професионализма на маникюристката, но останах с впечатлението ,че тя е и козметик в студиото и обслужването беше като на конвейр - ту на маникюра , ту зад пердето с козметичната процедурата, и естествено накрая като се прибрах се оказа,че не е качествено обработена нокътната плочка - имаше доста пропуски, които трябваше да покривам с обикновен лак, а на места с по-наслоен релеф.Съжалявам,но за човек като мен, който не ходи всяка седмица на маникюр,можеше и много по-добре!

  • 3
    На На от 21.10.2017 г. 18:12

    Много съм доволна и от отношението и от вниманието, и от професионално извършената услуга. С удоволствие ще посетя отново

  • 2
    bistra Ilieva от 25.01.2016 г. 12:05

    Не е въведен коментар.

  • 1
    SummerWhite от 30.12.2015 г. 13:56

    Адски съм недоволна от извършената работа. Процедурата ми я направиха за 40мин., а всъщност трябва да е около час и половина. Маникюристката буквално си "остави ръцете". Исках някакви рисунки, а тя ме нацапоти по такъв начин, какъвто и аз мога да се лакирам. Исках преливащи цветове, а тя взе една четчица и я ОБЛИЗА буквално пред мен и след това започна да "рисува". Гел лакът ми още на следващия ден като се окъпах и се отлепи..Уникалната мизерия около нея. Салонът е в една маза..Просто адски много съжелявам, че дадох 10лв за тая неспокосана работа. Хора, не се лъжете и НЕ ХОДЕТЕ в салон Емоция!

  • Партньор
    от 01.01.2016 г. 15:49
    Процедурата поставяне на геллак, продължава между 30 и 40 мин, всеки клиент на място има право да сподели забележките си, защо не сте се възползвали от това свое право? Свържете се на указаните телефони за да върнем парите ви.
  • 2
    Валентина Василева от 08.10.2017 г. 12:23

    Посетих салона и ми бе извършена професионално и старателно услугата от толкова добра и сговорчива педикюристка. Минаха 10-12 дни и нито блясъкът на лака, нито лакът на отлично оформените ми нокти е променен, въпреки затворените обувки, които вече носим. За почистването на ходилата на краката също благодарност! Посетих салона за пръв път и това, че не е лъскав и на жълтите плочи, не значи, че ще ида за последен път. Не разбирам направените хапливи и грозни коментари, които изчетох преди да отида.

  • 1
    Валентина Мутафчиева от 23.08.2017 г. 17:08

    неетично и некоректно поведение, лошо отношение непрофесионализъм

  • 1
    Sezel Ahmedova от 31.05.2017 г. 05:16

    Отношението и работата на служителите в салона беше под всяка критика. Модела, който исках беше доста елементарен, но маникюристката не успя го пресъздаде... Също така самия лак падна преди първата седмица. Отидох отново на място и се оказа, че проблемът е в моя нокът... Решението оставам на вас...

  • 4
    Цветелина Миткова от 22.09.2016 г. 09:21

    Не е въведен коментар.

  • 3
    Sezen от 01.03.2017 г. 16:41

    Изключително не доволна, не препоръчвам на никой. Много грубо отношение и лака падна още на следващия ден да не кажа веднага след като излязох.. Маникюристката работи много грубо една седмица след маникюра изпитвах болка..

  • 2
    Asya Ruseva от 15.10.2016 г. 08:41

    Просто без коментар

  • 2
    Eli chakalova от 28.09.2016 г. 12:49

    Ходих на подръжка в салона на изграждане което ми направиха там с валчер,гела се надигна на 4 тия ден нз нащо нямаше блясак самия гел половината ми нокти се олущиха и онелийа след седмица а уж бяха с гел и гел лак мн сам раЗочарована Неси струва 23лв които платих за подръжката

  • 1
    Ралица Минкова от 27.09.2016 г. 23:37

    Изключително съм НЕДОВОЛНА! Адски грубо отношение от страна на маникюристката! Изпили ми пръстите направо до кръв и болка. Въобще не се погрижи за кожичките..За хигиената да не говорим- целите ми ръце и нокти бяха в прах от пиленето, който НЕ почисти и директно върху него сложи и лака- пълна мизерия! Като цяло работеше с нежелание и ме претупа много набързо! Нескопосана работа! И сега е ден 6-ти-гелът се бели, а удължителите се надигат!Не знам дали се дължи на това,че съм с ваучер за маникюр или по принцип си работи така, но не е нормално и със сигурност губи клиенти по този начин!!